ی روزی میاد که دیگه دلت برام نریزه که یادت نیاد تولد من چند پاییزههرکدوم از ما کنار یکی دیگه خوشبختهچیزی که امروز باورش واسه هردومون سختهی روزی میاد سالی ی بارم یادهم نیایم از گذشتمون جزفراموشی هیچ چیزی نخوایماز توفکر ما خاطراتمون میتونه رد شهبدون اینکه حتی یک لحظه حالمون بد شهفکر نکردن به خاطراتمون رو بلد میشیم میبینیم همو از کنار هم ساده رد میشیمانگار نه انگار به من میگفتی بی تو نابودمانگار نه انگار ی روزگاری عاشقت بودممیبینیم همو اونم یجا که غرق احساسیم باهرکی باشیم نباید بگیم همو میشناسیمبرای اینکه حتی یلحظه سمت هم نیایممیری و میرم بی خدافظی بدون سلام...................................... دختری ازجنس باران...ما را در سایت دختری ازجنس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 12:12